GroupMessenger

DTN biedt, in samenwerking met OrcaGroup de GroupMessenger Gladheid aan. GroupMessenger zorgt voor het automatisch telefonisch oproepen van medewerkers van de gladheidsbestrijding, zodat deze snel ingezet kunnen worden bij het opstarten van een strooiactie. De hele strooiploeg roept u in één keer op via vaste of mobiele telefoon, via de GroupMessenger-internetsite of natuurlijk via de Smartphone App.

De voordelen van GroupMessenger Gladheid:

  • Zonder tijdsverlies “met één druk op de knop” oproepen van alle dienstdoende medewerkers van de strooiploeg, met gesproken teksten naar vaste en mobiele toestellen, door het opstarten van een scenario.
  • Mogelijkheid tot het automatisch verzenden van e-mail berichten bij een oproep, bijvoorbeeld om managers of opdrachtgevers direct te informeren over een strooiactie (als onderdeel van een oproep van een strooiploeg).
  • Real-time inzicht (via website en Smartphone App) welke medewerkers de oproep hebben ontvangen en bevestigd.
  • Eenduidige informatievoorziening naar alle betrokken medewerkers.
  • Medewerkers zijn vooraf in planningsoverzichten in te delen waardoor een snelle en foutloze afhandeling gegarandeerd is.
  • Archivering van oproepen, zodat er altijd inzicht is wie er is opgeroepen en op welk tijdstip er is gereageerd.

De GroupMessenger Gladheid verhoogt niet alleen de kwaliteit van de oproep bij een strooi-actie maar zorgt tevens voor rust, overzicht en een foutloze afhandeling tijdens mogelijk hectische momenten.

Voor uitgebreide informatie over de GroupMessenger kunt u contact opnemen met DTN; Tel. 030 8082000 of mail.